Arrival @ Memphis

9 september 2015 - Memphis, Tennessee, Verenigde Staten

Daar zijn wel dan met het eerste reisverslag. Zaterdagmorgen op tijd vetrokken vanaf Brussel en geen problemen gehad met nek mede door de ruime beenruimte bij de exit seats. We hebben heel wat controles gehad door de douane van koffers en handbagage maar tot mijn grote schrik vind ik ineens een grote nagelknipper voor teennagels in mijn handbagage in Atlanta. Het vreemde is dat mijn handbagage al 2x door het röntgenapparaat was gegaan maar niet was opgemerkt. Ik snel die nagelknipper tussen wat opladers verstopt want 5 meter verder moesten we nog een keer door de douane. En weer werd hij niet gezien.. Phewwww. . Aangekomen te Memphis werden we opgewacht door Gary, Elly en noon Harry en zijn meteen doorgereden naar tant Alda. Zondagmorgen zijn we meteen All Stars voor de kids gaan kopen en s'avonds met Gary, Elly, Lory en Sean downtown in Memphis geweest en zijn gezellig gaan borrelen en eten bij Kooky Canuck. Maandag was een barbecue gepland en heb mijn steentje bijgedragen met Souvlaki's, en Choriatiki. Heel leuk was dat iedereen aanwezig was ( 25 personen) om ons te begroeten en hebben samen weer de nodige Budlights en hamburgers genuttigd . Dinsdag zijn we gaan shoppen bij Wolfchase  Galleria en ook daar werd de creditcard behoorlijk getrokken. Uiteraard werd de kassa bij Victorias Secret ook flink gespekt maar zal daar maar niet teveel over vertellen . Foto's komen eraan!

1. Margaloomans:
    9 september 2015
    Fijn om te horen, dat de reis goed is verlopen. Geniet er maar van. Gr.Marga en Theo.
  2. John Loomans:
    9 september 2015
    Leuk dit reisblog, mooie foto's ziet er geweldig uit daar.
    Goed om te lezen dat het goed is gegaan met je nek.
    Ik wens jullie nog veel vakantie plezier, tot de volgende update.
    Groetjes John
  3. Sjeng:
    9 september 2015
    Markant dat verhaol euver dee nagelknipper. Eigelik ouch wèl leuk.
    Fein dat 't allemaol good is gegaange en dat geer uuch ammezeert.
    Mieljaar dee trailer (foto) is zoe groet wie 'n vekansiebös.
    Salut, Sjeng